maanantai 15. lokakuuta 2007

Hävinnyt läksykirja, suunnistusta

Tänään on kyllä ollut taas parempi päivä tuon tupakka homman kanssa :) Tuleehan se mieleen usein mutta sen unohtaa paremmin. Ihan kiva juttu :)
Viikonloppuna olin kyllä aika kamala, napsahtelin ihan pikku asioista ja sain aikaiseksi vuosisadan perheriitoja pystyyn :) No, sain samalla purkaa kaikki ne asiat mitkä on painanut tässä viime viikolla :)

Eilen meidän piti mennä kuntoradalle Katjan kanssa mutta kun tihutti vettä niin mentiin se tavallinen 1.5h tunnin lenkki.

Tänään aamulla kun Aleksi soitti vaille yhdeksän (se soittaa joka aamu) niin ilmoitti ettei löytänyt matikankirjaa ollenkaan ja olisi ihan kamalan noloa mennä kouluun kun sitä ei ole. Soitin Rikulle että miksi ihmeessä se ei ole sitä etsinyt ja loppuen lopuksi selvisi että Aleksi oli sanonut että reppu on pakattu, joten Riku ei tiennyt edes.
Minä sitten pienen kiukun saattelemana ajoin tuhatta ja sataa Malmilta asti etsimään sitä hiton kirjaa :) Puoli tuntia etsin enkä löytänyt sitä. Ja en pystynyt Aleksille edes ilmoittamaan etten löytänyt, kun ei osaa edes tekstiviestejä lukea. Ja koko työ päivä meni sitä harmitellessa.
Loppuen lopuksi se olikin koulussa ollut koko ajan :)

Iltapäivällä olin lasten kanssa ruokakaupassa, ostin myös uudet sauvat kun alessa oli :) Vielä kun saisi ne kunnon juoksu kengät... Eilenkin särki jalkapohjia lenkin jälkeen.

Aleksi toi ylpeänä matikan kokeen kotiin kuitattavaksi, TÄYSI KYMPPI!!!!! eikä yhtään virhettä :) Ei ole äitiinsä tullut :D
Kotona sitten tehtiin vielä luku harjoituksia ja Aleksi osasi taas hieman lukea tavuja ja se oli siitäkin ylpeä :) Ja äiti kehui maasta taivaaseen, onhan se iso juttu äitille myös :) Minun vauva :)

Kello on just kuusi, aleksin pimeä suunnistus harkat alkaa tunnin päästä. Aleksi lähtee sinne pyörällä ja minä ajattelin juosta sinne, saanpahan liikuntaa enemmän. Eihän se olen kun tuossa KeU:n pirtillä Ahossa.

katsotaan palailenko illalla vielä...

Ei kommentteja: