perjantai 12. lokakuuta 2007

Nyt voin sanoa: Olen entinen tupakoitsija :)

En eilen ehtinyt tänne enään ja illalla olin aikas poikki...vaihteeksi taas.
Meillä tai oikeastaan minulla oli taas kiukku päivä, murisin samoista tiskeistä ja vaatteista. Meni taas keittiössä itkuksi paha olo :( Ja oli paha olo siitäkin kun lapsille kiukkusin. Manasin itselleni että on se perkele kun olen ainoa kuka "osaa" tiskikonetta tai pyykin pesukonetta käyttää... Ja kaikki muukin kotiin liittyvä on minun vastuulla.
Noh, onneksi hieman piristyin siitä mutta ihmettelin mikä kumma minulla nyt on.
Aleksi oli pihalla oikeastaan koko ajan kun koulusta pääsi. On saanut kaverin omasta pihasta. Meni kahdelta, tuli puoli viisi syömään ja viideltä taas meni pihalle ja seitsemältä tuli sisälle :) Ihan hyvä vaan, mutta se ei vaan meinaa käytää kaulaliinaa tai hanskoja, pikku lapset kuulemma niitä käyttää ei koululaiset :) Mutta ei poika mene pihalle jos ei ole ne vaatteet mitä sanon!! :)
Ruoan jälkeen lähdin Lotan ja Mironkin kanssa ulos ja illalla tosiaan tultiin sisälle ja minä tein lapsille iltapalaa ja lämmintä kaakaota :)

Illalla jännitti niin pirusti tämä päivä. Olin ihan hermona :) Rikulle valitin että kun maha ei tykkää näistä lääkkeistä ollenkaan, näytin taas siltä kun olisin pitkällä raskaana :( Turvotusta, ilmaa niin paljon mahassa. Ja ihan suolisto sekaisin muutenkin, taas. Juuri kun sain sen kuntoon.
Yöllä heräilin alvariinsa ja katselin kelloa, joko olisi aamu.

Nousin vaille kuusi ja siitä tämä uusi elämä alkoi.
Nyt vielä ainakin ihan ok olo eikä vielä pahemmin ole mitään kummallista. On jotenkin voittaja fiilis kun voi sanoa että olen entinen tupakoitsija :)

Ei kommentteja: