keskiviikko 16. toukokuuta 2007

huh

Taas hujahti päivä, vaikka tosin ei se vielä ole lopussa vaikka kello onkin jo yli yhdeksän.

Töissä meni taas ihan kivasti, oli tekemistä mutta ei hoppua. Kuuteen kylläkin menin jo töihin. Opettelin lähettämään laskuja isännöitsijöille, hih kerrankin sai laskuja lähettää eikä tarvitse itse maksaa.

Töistä tullessani kävin työterveys hoitsulla, paineet oli kunnossa. Varattiin lääkäri minulle perjantaiksi.
Olin kaksi tuntia tänään lasten kanssa katjalla ja lapsilla, Jari oli iltavuorossa. Muksut pihalla ja äidit kaffilla ja pullalla :) Välillä joku tuli huutaen sisään, mutta pelkkä puhallus riitti ja pipi lähti. On se äidin puhallus kyllä tehokas. Saisikohan sitä pulloon ja myytyä, hmm siinä jollekkin myyjälle hyvä tuote ;) Sehän voisi olla paineilma pullossa...

Voimat on ollut taas koko päivän jossain, hoitajallekkin valitin, ihan kun sumussa kävelisi.
Illalla kotona taas piti imuroida, iltapalaa lapsille, ja niitä tiskejä. Ja vielä erotuomarina oloa ja kaikille tasapuolisesti huomiota. Yksi haluaa minut leikkiin mukaan mutta toinen on jo sylissä eikä sulata sitä että hänen haliminen pilaantuu, sen seurauksena sille ensimmäiselle tulee paha mieli ->ja minulle... Kolmas sitten tarvisi apua jossain tehtävässä... EN MINÄ JOKA PAIKKAAN PÄÄSE SAMAAN AIKAAN ja itselle tulee morkkis kun lapselle tulee paha mieli kun minä en pääse.

Nooh, jospa tämä tästä.
Lotalla on nyt se aleksin flunssa, valittaa kurkkua ja nenä on tukossa. Aleksi valittaa keuhkoja... Saa nähdä mitä ensi yöstä tulee...


Olisikohan jotain iloista asiaa... Jaa no minun tupakan lopettaminen lähestyy. Loppu kuusta saan reseptin eräisiin pillereihin ja sitten jää röökaaminen. Ensi viikon torstaina on päättäjäiset koulusta ja saan todistuksen. Mietin jotain kahvi hommia kotona mutta en taida kuitenkaan, en jaksa järjestää.

Mutta nyt muksuja nukkumaan...

Ei kommentteja: