lauantai 19. toukokuuta 2007

Lauantai...

Sain nukkua aamulla 8.30 asti. Heti herättyäni oli kamala pää kipu. Lotta nukkui yöllä meidän välissä nuhan takia.

Eilen iltasella olin kun perseeseen ammuttu karhu. Olin todella kiukkusella päällä. Kaikille kiukkusin ja raivosin, pinna oli tosi kireellä. Väsy sitten voitti 22 jälkeen.
Aamupäivä oltiin kotona ja lapset pelasi. Sitten 11.00 menin lasten kanssa ulos, pihatalkoot alkoi. Vasta puoli seitsemän illalla Riku toi muksut sisälle, niin kauan oltiin pihalla.
Minä jäin vielä pari olutta juomaan ulos talon akkojen kanssa, mutta jo kahdeksan aikaa tulin kotiin kuten lupasin.

Ihan mukavaa oli kun sai olla ilman lapsia, juoda olutta ja rentoutua ilman että piti katsoa ja vahtia koko ajan :) Kyllä tuli todella paha omatunto kun Riku oli kotona yksin lasten kanssa ja minä ulkona. Olisi tehnyt mieli jäädä sinne mutta en voinut...
Noh, aamulla alkaa arki kun on minun vuoro nousta lasten kanssa!

Ei kommentteja: