tiistai 3. heinäkuuta 2007

Ei saakeli Keravan terveyshuoltoa

Siis aivan pakko tulla nyt avautumaan. Pistää niin vihaksi, vaikka periksi sainkin mutta SILTI.

Ensinnäkin, tänään koko aamupäivän töissä yritin soittaa terkkariin, ne ei joko vastaa tai olen jonossa...jonossa...jonossa. No pääsin läpi puolen päivän aikaan lopulta. Sanoin hoitajalle että minun täytyy saada tyttärelleni lääkäri aika. Hän kysyi syytä ja sanoin että Lotan pitää päästä allergia testeihin. Tuli kun apteekin hyllyltä että joo ei onnistu kesällä, syys lokakuussa aikaisintaan kesälomien takia. Olin että TÄ, ja menin ihan hiljaiseksi kun en osannut odottaa tuollaista vastausta. Hän kuitekin kysyi että no miksi. Kerroin mikä Lotalle tuli ja kävimme ihan oikealla silmälääkärillä ja se totesi että allergiaa on silmissä, siksi sidekalvot on hajalla. Hoitaja tyynesti että no, meillä on tälläinen tilanne. Minulla nousi karvat pystyyn ja hermostuin. Sanoin sille että pieneltä tytöltä hajoaa allergian takia silmät ja sinä sanot mulle että, sori vasta syksyllä!!!! Meni hieman hiljaiseksi hoitaja ja sanoi että odotas vähän ja se huokaili toisessa päässä. Sitten tylysti ilmoitti että noh, perjantaina klo 9, käykö. Sanoin iloisen ivallisesti että joo tottakai.
Mutta oikeesti, ne tosiaan meinas että vaikka nyt on akuutti tilanne niin katsellaan syssymmällä. Ja siinähän on sekin että jos ei nyt ole sitä allergiaa niin se migreenin mahdollisuus on siinä vielä. Tai siinä voi olla molemmatkin, koska se oksentaminen ei sovi allergiaan...

Jooh, no illalla lisää tekstiä.

Ei kommentteja: