lauantai 7. heinäkuuta 2007

Auto kuume :) ja tulevaisuuden ajattelua

Aamulla heräsin kahdeksalta, Riku ei ollut vieressä ja muutenkin koko koti ihan hiljainen. Unen pöpperössä hätäännyin MISSÄ KAIKKI OVAT. Sinkosin eteiseen niin jo Miro tuli vastaan ja Riku nökötti koneella, kaikki kunnossa :) Lotta nukkui vielä.

Olemme jonkin aikaa katselleet uutta autoa, sellaista missä on takapenkillä kolme kolmipiste vyötä koska Mirohan ei oikein enään mahdu tuohon nykyiseen pienten lasten istuimeen. Nähtiinkin yksi ihan varteen otettava auto mutta sitäpä ei ollut Sulalla enään ja siinä muita sitten katseltiin. Tikkurilasta löydettiin yksi kiva, mutta Riku haluaa katsella vielä ja miettiä. Minä en malttaisi yhtään, olen kun pikku lapset NYT HETI VÄLITTÖMÄSTI :)
Olo oli aika kamala, päässä humisi ja oli niin flunssainen olo.
Kotiin päästyämme tein ruokaa ja syötiin, sitten lähdinkin päivystykseen. Lääkäri totesi ettei ole tulehduksia, pitää levätä ja jos maanantaina on samanlainen olo niin pitäis sairaslomaa hakea. Pitää levätä, hah missä välissä. Tai no silloin kun lapset on hoidossa mutta ei se viikonloppuna tai iltaisin onnistu sitten millään, se on fakta. Tätä se on äidin elämä :)

Myöhemmin päivällä käytiin siellä tuttava perheellä, siellä vietettiin synttäreitä. Pari tuntia taas siinäkin hurahti. Siinä yhdessä pohdittiin kun lapset kasvaa, tulee murkkuikä ja sen tuomat ongelmat. Totesin että jos minun lapset meinaa yhtään olla samanlaisia kun minä olin tai veljeni niin kahlitsen ne vähintään patteriin kiinni, no leikki leikillä mutta samaa käytöstä mitä minä tein niin todellakaan katsele yhtään. Ja mitäs sitten kun Lottakin tuo ensimmäisen poikaystävän kotiin, laittaavat huoneen oven kiinni... hiljaisuus... APUA :) Minä varmaan kortsuja sujautan oven raosta :)

Otin tuossa lääkkeitä, alkaa olo helpottaa. Ajattelin kokeilla tänään jos vaikka oluella lähtisi tuo pöpö. Ei minulla ole kun 4 olutta mutta kuitenkin :)

Kamalasti odottaa kotitöitä, en ole jaksanut tehdä niitä yhtään. Nyt pitää mennä pakertamaan. Jos laittaisi napit korviin ja herkistelisi Il Divoa :)

Ei kommentteja: