keskiviikko 5. syyskuuta 2007

Kiitos pillerit :)

Hain Lotan ja Miron, olin aivan poikki. Keuhkot kipeänä, räkää joka paikassa. Todella tukala olo. Aleksikin tuli yhdeltä ja sitten oli taas läksyt yms syömistä siinä. Olin aivan että ei perhana, olo vaan pahenee kun tuli kotiin. Kylmä kuuma, hiki virtasi, en jaksanut kävellä edes. Nenän kautta ei henki kulkenut mutta keuhkojakin ahdisti kun hengitti suun kautta (hitto kun en ole hakenut niitä piippuja). Ihan kun kuolemaa olisin tehnyt. Kello oli n kaksi kun lapset ystävällisesti haki minun autosta lääkkeitä. Nappasin kaksi ja hetken makoilin vielä. Puoli kolmen aikaan jaksoin jo kävellä joten hihat heilumaan. Anoppi oli tulossa viiden aikaan synttäri kahville ja kämppä kun pommi olisi räjähtänyt. Oikeesti, en edes valehtele. Kun ei katsos kukaan tee mitään jos en minä tee. Jos olen sairas niin varmasti asiat odottaa että minä parantuisin. Pesinpyykkiä, laitoin keittiön kuntoon, raivasin lattiat näkyviin ja pääsin imuroimaan, pesin lisää pyykkiä. Niistä flunssa lääkkeistä sain voimia, tulin pirteäksi. Mikään vaiva ei poistunut kyllä mutta jaksoin. Hyvä hyvä! Sain siivottua :)
Tein ruokaa ja syötiin, Riku haki Marjan suoraan töistä ja ne tuli jo puoli viiden aikaan.

Marjan lähdettyä hommailin vielä keittiössä ja pesin taas pyykkiä :) Pesetin lapsukaiset ja ruokin ne iltapalalla ja lämpimällä kaakaolla.

Sain ne 20.30 sänkyihin.
Nyt iski paha olo, siis oksettava olo. Mahakin turposi palloksi. Mikä kumma siihenkin nyt iski. Jotenkin tuntuu kun olo olisi seisahtanut, tuijottelen vaan ja olen ihan tööt :) Lääkkeet vielä vaikuttaa, huomaan sen. En ole sellainen väsy voimaton, on vaan ihan pihalla. Olikohan se kuitenkaan viisas temppu ottaa niitä lääkkeitä ja sitten uurastaa niin että hiki lensi. Huomennahan sen huomaa.

Huomenna oli meillä se purjehdus päivä :) Aivan ihanaa, odotan sitä kovasti. Katso vaan, huomenna olen kuumeessa tai oksentelen ja en pääse lähtemään. Noh, ei pidä maalailla piruja seinille.
Voihan kello on melkein yhdeksän, piti käydä suihkussa ennen kun Grayn anatomia alkaa, en kyllä ehdi. pitää sen jälkeen.

Huomenna palailen kertomaan päivästä ja laitan muutaman kuvankin :)

Ei kommentteja: