keskiviikko 25. heinäkuuta 2007

Nopeat kuulumiset, Onnea Riikalle Italiaan tytöstä ja pojasta

Minun ohjelma alkaa kohta MTV3 Faktalta, niin nopeasti kuulumiset vaan.

Töihin jaksoin mennä vasta seitsemän jälkeen. Syynä oli valvominen eilen illalla. Kun otin niitä märkiä pyykkejä koneesta niin huomasin että kone ei ollut ollenkaan ottanut huuhteluainetta. On se kyllä pidempään reistaillut, taitaa olla ne letkut tukossa. Noh, hermostuin kun Riku ei ole sitä katsonut vaikka olen pidempään siitä puhunut. Minä tyttö se otin sitten nuppineulan ja tökin niihin koloihin mistä vesi tulee niihin pesuaine lokeroihin :) Jotain kökköä sieltä lähti. Siinä vierähti sitten aikaa aikalailla ja vasta 23.30 lopetin homman. Nyt illalla pesin koneellisen taas, en ole käynyt vielä katsomassa. Eipä tuo tänäänkään sitä konetta ole katsonut.

Töissä olin vähän niin kuin aikuisten linnanmäellä, jänskätti :) Me voidaan käydä autoja pesettämässä Tammiston Teboililla ja siellä on sellainen pesukatu jossa auto liikkuu. En ole siellä koskaan uskaltanut käydä yksin. Tänään kyydissäni oli meidän yksikön ns. kalusto vastaava ja sille naureskelin etten vieläkään ole siellä käynyt (hän tietää muutenkin miten "hyvä" olen autojen kanssa, jokusen kerran olen raivoissani sille soittanut, blondi mikä blondi). Se sitten että nyt mennään, hän neuvoo ja lähtee henkiseksi tueksi. Siellä pesukadun sisällä ollessa naureskelin ja sanoin että olen kun lapsi lintsillä :) Kysyi että jännittääkö, myönsin että hieman joo :)

Kotona olin puoli kahden aikaan, tai kotiin en mennyt kun Riku ja lapset oli rakennuksilla. Siellä sain heti Satulta ruokalautasen eteeni, hän jopa kuori perunat minulle valmiiksi ja jälkkäriksi oli kiisseliä :) Kyllä maistui vaikka ensin olin että en mää viitsi :)
Miehet ahkeroi kolmannessa kerroksessa ja äidit makoili sellaisilla ulkotuoleilla katsoen kun kaikki viisi lasta leikkivät rosvoa ja poliisia. Välillä tuli kinaa mutta anteeksi pyynnöllä leikki taas jatkui. Hyvin ne loppuen lopuksi leikkivät keskenään. Touhua riitti :)

Vasta 18.30 oltiin kotona, huoh. Hieman pitkä päivä. Heti piti alkaa ahkeroimaan. Tiski hommaa, pyykki hommaa, lapsille iltapalaa ja lähdimpä vielä puoli kasilta ruokakauppaan Lotan kanssa. Kaupassa ollessa Pirjolle soittelin kun kuulin tupla uutisista isältä.

Nyt menen katsomaan sitä ohjelmaa ja sitten on vielä pyykin viikkausta ja toisten kuivumaan laittoa..

Heippa hei :)

Ei kommentteja: