torstai 26. heinäkuuta 2007

Olet tosi ruma ja sulla on iso ryppy

Miro minulle tokaisi illalla suutuksissaan. En voinut kun nauraa vaan ja sanoin ettei tarvitse minua katsella :) Myöhemmin hammaspesun aikana hän sanoi että näytin silloin rumalta kun oli hämärää, näin valossa olen kaunis (samalla silitti minun poskea). Aika liikkis :)

Töistä livahtin jo puoli 12 :) Ei huvittanut pennin vertaa. Huomenna ahkerasti sinne jo kuudeksi taas. Pomo on poissa huomisen niin minä pidän puljua pystyssä.

Tänään ollut aikas vauhdikas päivä. Oltiin vankilalla ensin kylässä, siitä Miron kanssa hakemaan pizzaa, syötiin ja kotona n 10min torkut :) Neljän jälkeen lähdettiin kaikki suunnistamaan, torstai on keskari päivä. 1.5km lenkki oli vaan ja Lotan kanssa kävelin ihan hissukseen ja katseltiin kukkia ja juteltiin tyttöjen juttuja, pojat juoksi.
Tuttavani kysta tuli taas tuohon vasemmalle puolelle ja piru että sattuu välillä...

sieltä suoraan hain Aleksin kanssa Marjan, Rikun äidin ja suunnattiin alennus myynteihin. Aleksi valitsi koulurepun, penaalin yms tarvikkeita kouluun. Vaatteita se valitsi myös.
Vasta puoli kahdeksan oltiin kotona, toiset oli ollut jo pesulla. Mukulat iltapalalle ja Aleksi kävi suihkussa. Minä sillä välin imuroin, laitoin pyykkikoneen päälle, taas. Laitoin kamalat tiskit, taas. Ja muutenkin siistin paikkoja jotta saavat huomenna taas sotkea, huoh :) Tätä tämä elämä on, likapyykkien hoitamista ja astioiden huoltamista. Sitten iltapesut ja pisut ja mukulat sänkyihin.
Yhdeksältä rojahdin sänkyyn ja katsoin teho-osaston. Nyt kello on kohta puoli yksitoista ja pyykit koneessa odottaa ja kasa viikattavaa.

Riku kehuskeli että sai aamulla nukkua 9.00 asti. Pakko oli päästä sanomaan :)
Riku osti tänään kaiuttimet autoon, huomenna puhui laittavansa ne lasten kanssa jos eivät mene rakennuksille.
Jussille pistin mailia josko minä menisin jeesaamaan navetan kanssa, saa nähdä kui käy!

Vielä ensi viikko ja sitten alkaa loma, jes!!!! Pomo sanoi tänään että jos teen hommat niin ensi viikolla niin voin jo perjantain olla pois ja hän tuuraa kun minä tuuraan huomenna sitä. Ihan mukavaa, oikeesti monellako on tuollainen pomo.

Nyt täytyy avautua yhdestä asiasta. Riku oli tänään antanut luunapin Lotalle otsaan. Ok, varmasti oli meno kovaa ja pinna kireellä, ymmärrän ihan hyvin. Mutta minä en omissa kasvatus ajatuksissani hyväksy tuota metodia, en edes sitä saatika remmiä yms. Mitä luojan kiitos meidän lapset ei ole KOSKAAN saanut EIKÄ SAA. Korvasta otan joskus kiinni, mutta se on viimeinen keino ja jos kerran kuussa teen niin, niin en paljon valehtele. Mutta tuo luunappi on minusta jotenkin liikaa ja tänään vielä Rikulle siitä puhun. Joo joo minä olen kova puhumaan suutuksissani, mutta tosi asiassa en ikikuuna päivänä tekisi edes luunappia ja siksi pureudun asiaan heti.
Enkä minä nyt Rikulle ole siitä vihainen, en todellakaan. En ole vaan koskaan tainnut tästä sanoa ja hän sitten tietää ja ei tee sitä vastaisuudessa koska minä en halua.

Joopa joo, nyt jos alkaisi koti töihin, kello onkin jo 22.40.
Huutelee hän omaa aikaa, missä sekin taas luuraa.... Odottelee varmaankin siellä tulevaisuudessa kun lapset on 10+

Ei kommentteja: